Návštěvní kniha
Prostor pro Vaše poznámky, postřehy, připomínky. Přispějte i Vy!
Návštěvní kniha je moderována. Vulgární, urážlivé a rasistické příspěvky budou odstraněny!
12
Dobrý den,
v návaznosti na sobotní veřejnou schůzi jsem se ještě chtěl zeptat na opravu kaple a božích muk, na kterou byla obci přidělena dotace 1700 000,- Kč. Osobně si nedovedu dost dobře představit, co by mělo stát tolik peněz. Měl jsem za to, že omítky v interiéru byly opravovány ještě za Konšelíka a oprava hodin by měla být v řádu desítek tisíc, jsou elektrifikované, není to žádný orloj. U opravy božích muk bych předpokládal podobnou cenovou relaci. Mohu tedy požádat o upřesnění? Předpokládám že žádosti o dotaci předcházel projekt s rozpočtem, je tento projekt k dispozici k nahlédnutí?
Díky
S pozdravem
J. Jirovec
v návaznosti na sobotní veřejnou schůzi jsem se ještě chtěl zeptat na opravu kaple a božích muk, na kterou byla obci přidělena dotace 1700 000,- Kč. Osobně si nedovedu dost dobře představit, co by mělo stát tolik peněz. Měl jsem za to, že omítky v interiéru byly opravovány ještě za Konšelíka a oprava hodin by měla být v řádu desítek tisíc, jsou elektrifikované, není to žádný orloj. U opravy božích muk bych předpokládal podobnou cenovou relaci. Mohu tedy požádat o upřesnění? Předpokládám že žádosti o dotaci předcházel projekt s rozpočtem, je tento projekt k dispozici k nahlédnutí?
Díky
S pozdravem
J. Jirovec
RE na: dotaz: oprava kaple přidaný: 17.04.2016 23:59
oprava kaple
Eva Křivancová | 46.23.55.116 | ou(zavináč)tchorovice.cz
18.04.2016 15:58
Dobrý den,
na obecní schůzi byla zmíněna schválená dotace na opravu kaple a okolí ve výši 178 140,- Kč.
S pozdravem
E. Křivancová
na obecní schůzi byla zmíněna schválená dotace na opravu kaple a okolí ve výši 178 140,- Kč.
S pozdravem
E. Křivancová
Tchořovická příloha
Občan | 88.100.190.214
01.09.2015 16:30
Zdravím, bude ještě vycházet tchořovická příloha? Mám pocit, že ve vsi se skoro nic neděje nemyslím kulturní akce, ale zvelobování obce a přidávání dalších funkčních věcí např. oprava komunikací, apod. (ze zápisu zasedání jsem se pouze dozvěděl že začne pvní etapa chodníku, a výměna celkem funkčních svítidel i když asi energeticky náročných světel.)
PS: když nyní máme uvolněnou starostku předpokládal jsem že se do schánění dodací a grantů více zakousne.
Děkuji za odpověď
PS: když nyní máme uvolněnou starostku předpokládal jsem že se do schánění dodací a grantů více zakousne.
Děkuji za odpověď
Komentář byl odstaraněn neboť obsahoval vulgární výrazy.
letiště
Jirka | 90.179.32.37
23.05.2015 09:59
Co ty datumy u pronájmu letiště?
Dobrý den. Potřeboval bych informaci na email, jestli se budou letos konat burzy v Tchořovicích, kdy a kontakt na pořadatele. Díky :-)
Zpráva k
Jiřina Šíchová | 46.23.54.11
18.04.2015 09:42
Děkuji panu Martinu Cinkovi za dodanou zprávu k "Reakci na přílohu paní starostky".
SOUHLASÍM S POSLEDNÍM A ASI NEJDŮLEŽITĚJŠÍM BODEM uvedené zprávy.
Přeji hezký den.
Jiřina Šíchová
SOUHLASÍM S POSLEDNÍM A ASI NEJDŮLEŽITĚJŠÍM BODEM uvedené zprávy.
Přeji hezký den.
Jiřina Šíchová
Zpráva k "Reakci na přílohu paní starostky"
Jiřina Šíchová | 46.23.54.11
18.04.2015 09:41
Děkuji panu Martinu Cinkovi za dodanou zprávu k "Reakci na přílohu paní starostky".
SOUHLASÍM S POSLEDNÍM A ASI NEJDŮLEŽITĚJŠÍM BODEM uvedené zprávy.
Přeji hezký den.
Jiřina Šíchová
SOUHLASÍM S POSLEDNÍM A ASI NEJDŮLEŽITĚJŠÍM BODEM uvedené zprávy.
Přeji hezký den.
Jiřina Šíchová
Oprava citace Martina Cinka
Milena Bolinová | 192.168.46.199 | milena.bolinova(zavináč)seznam.cz
10.04.2015 19:57
Martin Cink napsal dne 17.3.2015 veřejný komentář na facebooku, ke sdílené návštěvní knize obce, cituji:
"Nazdar přátelé dík za podporu a pokud to půjde a máte odvahu tak přidejte do návštěvní knihy svůj příspěvek a podnět ať si nemyslí že se z nich poser...."
22 hod · To se mi líbí · 5
Tak, teď už je to snad správně. Udělala jsem jen CTRLC a CTRLV. A mrzí mě, že jsi neotiskl mou předchozí omluvu, tak třeba příště.
"Nazdar přátelé dík za podporu a pokud to půjde a máte odvahu tak přidejte do návštěvní knihy svůj příspěvek a podnět ať si nemyslí že se z nich poser...."
22 hod · To se mi líbí · 5
Tak, teď už je to snad správně. Udělala jsem jen CTRLC a CTRLV. A mrzí mě, že jsi neotiskl mou předchozí omluvu, tak třeba příště.
Dobrý den pane Křivanec nejsem z Obce Tchořovice ale mám tam dva spolupracovníky kteří se vyloženě bojí přidat veřejný příspěvek kvůli příloze v sobačku. Nevím co se tam u vás děje ale proč se lidi bojí mluvit veřejně vím,čet jsem tuto přílohu a teď čtu zdejší příspěvky.Hlavní jsou příspěvky pana Cinka který byl sobáčkem dost nechutně proprán. Po přečtení jeho příspěvků a po přečtení toho co bylo napsáno jsem dost zděšen. Vždyť on vznesl celkem logické 4 otázky stejné jako třeba pan Ivo Svobodník. Pak se to tady začalo hemžit Anonymy. Proč u Vás nemohou lidi vznést dotaz a dostat na něj normální odpověď proč jej musíte vláčet novinami Mám zde také od kolegy vaší kandidaturu a právě vy jste zde psal cituji HLAS OBČANA MUSÍ BÝT JASNĚ ZŘETELNÝ A NENÝ MOŽNÉ IGNOROVAT OBČANY. Znáte to? nebo NEDOPUSTME ZNOVU SYSTÉM KDY JEDEN NAVRHUJE A OSTATNÍ BEZMYŠLENKOVITĚ SCHVALUJÍ,PROTOŽE SE BOJÍ VYJÁDŘIT SVŮJ NÁZOR.Myslím že jeden se ozval a jak to dopadlo? Tu ostudu co máte je na straně obce. Myslíte že nestačilo panu Cinkovi slušně odpovědět nebo jej a další pozvat na úřad dat si kafe a diskutovat. Děkuji za vaše odpověď. S pozdravem Jiří Pohanka
Anonymové=frajeři
Tetauerová Aneta | 90.177.244.26 | tetauerova.aneta(zavináč)seznam.cz
09.04.2015 22:29
Myslím si, že je toho už tady dost. Kydá se tu špína na lidi, kteří si za svým názor stojí, protože se dokáží podepsat. A to nemluvím o tom, že se tu napadají i lidé, kteří sem nenapsali. A vážení anonymové, jste fakt hustí, ale kdo by pod anonymem nebyl, že? Když se nedokáže ani podepsat, tak si za svým názorem asi nejspíš nestojí. Nechápu vás anonymové, je to největší ubohost, že se tady navážíte do lidí a neumíte přiznat kdo jste, když to neumím tak sem nepíšu.. Přijdete si jako frajeři? Tak to potom "palec hore," protože si to myslíte o sobě jen vy sami.
PS: Už se těším, až mi tu odhodníte a vytknete chyby. A nebo se do mě nějaký anonym naveze, tak sem s tím vy frajeři.
PS: Už se těším, až mi tu odhodníte a vytknete chyby. A nebo se do mě nějaký anonym naveze, tak sem s tím vy frajeři.
RE na: Anonymové=frajeři přidaný: 09.04.2015 22:29
přésně
Čadek Jan | 192.168.46.215 | honzikcada(zavináč)seznam.cz
10.04.2015 05:54
Konečně to někdo řekl, Martin Cink napsal, že o anonymy nestojí. Začal/a jeden/a a najednou jich tu je halda. A někteří nepamatují co napíšou do příspěvků. Anonym nemá s Marií nic společného a najednou se spolu dělí o počítač- Marie, monitor a anonym asi klávesnici, možná to mají holky na opak, to můžou, stejně jako se spolu kamarádit, i když nemají nic společného.
dodatek
anonym | 2a03:b4c0:0:2e0
09.04.2015 17:39
A ještě chci dodat, že Marie tu od velikonoc nebyla, tak jste to určitě postřehl v příspěvcích.a to je právě to co jsem zminovala v předchozím příspěvku.každý nemá možnost počítače a o tom to je.A já už končím co jsem chtěla jsem napsala a nemám potřebu se tu s někým bezvýznamným dohadovat.chytáte se všeho jako ho....... košile ale pořád je to o ničem.
jak jste bystrý a podezřívavý
ANONYM | 2a03:b4c0:0:2e0
09.04.2015 17:07
Protože se dělíme o jeden počítač.Jsme kamarádky.to doufám.že být může
colombo
ANONYM | 2a03:b4c0:0:2e0
09.04.2015 13:22
Zírám jak jste pane čadek bystrý.Měl jste jít k policii.Můžu tady na své svědomí napsat,že s paní Marií nemám nic společného,ani vesnici.Copak sem nemohou psát přespolní.Každý má na vaši obec vlastní názor.Pan Cink je také jako přespolní.Ano pocházím ze Tchořovic a nikdy tam takové problémy nebyly a co bych vám to nenapsala .A ještě k panu Cinkovi,jak lituje,že nemohou všichni psát.Ano je to velká a velká škoda,protože kdyby ti starší i staří měli možnost internetu roznesli by vás na kopytech
RE na: colombo přidaný: 09.04.2015 13:22
:-)
Čadek Jan | 192.168.46.215 | honzikcada(zavináč)seznam.cz
09.04.2015 15:12
Vy zíráte, my zíráme. Máte stejnou IT adresu-2a03:b4c0:0:2e0 jak jste to dokázala?
NOVODOBÝ ZORO
ANONYM | 2a03:b4c0:0:2e0
08.04.2015 20:33
TAK JEN TAK DÁL VÁŽENÝ PANE MARTINE.PŘIPADÁTE MI JAKO NOVODOBÝ ZORO, ALE STÍM ROZDÍLEM.ŽE STARÝ ZORO CHUDÝM A CHYTRÝM PŘÁL A UVÁS JE TO NAOPAK VY SE ZASTÁVÁTE TĚCH DRUHÝCH.NEBYL JSTE NÁHODOU V MINULÉM ŽIVOTĚ ONEN SLAVNÝ NEOHROŽENÝ ZORO.CO JSTE UDĚLAL VY PRO OBEC.AKORÁT JI ROZEŠTVÁVÁTE.ZŘEJMĚ VÁM DĚLÁ OHROMNOU RADOST.ŽE SE O TCHOŘOVICÍCH MLUVÍ NA CELÉM OKRESE.KDYBY JSTE MLUVIL ALESPON PRAVDU.PROČ NAPADÁTE ZASTUPITELSTVO.ZA TO ŽE SNIŽUJÍ DLUH,CO NASEKALO MINULÉ ZASTUPITELSTVO.Proč nejste tchorovák .proč tu nemáte trvalý pobyt není to kvůli daním-asi ano. i když mě je to jedno bydlete si třeba na měsíci. Aještě k tomu pravomocně odsouzenému ,napište jméno stačí inyciály a já všem povím kdo toje a co provedl.budete se divi.jestli je to ten co já myslím .tak je to pěkný řvoun,neumí totiž nic jiného.řvát hádat se a rvát se .tak doufám.že se trefená husa ozve a proč píši anonymě.Chtěla jsem veřejně.ale když začly ty anonymy tak proč ne.mám tam chyby ale žádný nejsme bez chyb i když spousta lidí si myslí,že jsou KINKOVÉ.
RE na: NOVODOBÝ ZORO přidaný: 08.04.2015 20:33
anonym?
JAN ČADEK | 192.168.46.215 | honzikcada(zavináč)seznam.cz
09.04.2015 06:10
Paní anonym -vy nejste anonym, vy už jste se tu jednou představila jako paní Marie obyčejná ženská. To už není ono. Takový Kvído- to je anonym.
RE na: anonym? přidaný: 09.04.2015 06:10
oprava
JAN ČADEK | 192.168.46.215 | honzikcada(zavináč)seznam.cz
09.04.2015 06:14
vlastně, už není ale byl:-)
Další anonym
NN | 89.24.110.66
08.04.2015 11:09
Doslova se stydím, za naši návštěvní knihu. Pravdou je, že je tam tolika lží, až hanba. Zastupitel, který se tam uvedl celým jménem, lže nebo fabuluje ve velkém stylu. Je naprosto směšné, že uveřejňuje, že je někdo pravomocně odsouzený, ale už neuvede, čím se tak prohřešil. Není to ani vrah ani zloděj, jen „trouba“, který pomohl kamarádovi v nouzi. Je tak špatný? Z mého pohledu ne.
Dále je minimálně smutné, že někdo, kdo počítá pravopisné chyby (a špatně), jich tam v dalším příspěvku vymrskne tolika, že bych měl/a sklopené snad nejen uši. Mimochodem se chyb dopustil i pan Křivanec, povoláním právník, zastupitel obce, který jediný byl schopný a ochotný se pod svůj příspěvek podepsat. Pokud budu potřebovat pomoc při koupi auta, raději se domluvím s automechanikem, který si není jistý, které i/y použije, než účetní nebo učitelku, která si je jista. Za to bych nikoho nesoudila. Už Werich s Voskovcem zpívali: „..ten umí to a ten zas ono…“ Po pravdě, Mileno, být tebou (úmyslně malé „t“, momentálně si tě vážit opravdu nemohu), tak lezu těmi kanály, které zde nechalo zbudovat bývalé zastupitelstvo, protože z mého pohledu to rozhodně nebyla chybná citace, vždyť ses tam nepodepsala jménem svým, ale Martinovým.
Paní starostka v příloze okomentovala ledacos z této knihy, ale stať svého syna úplně vynechala. Nemyslím si, že je tak čistý a průkazný. Ale zajímalo by mne, jak se tváří paní starostka při čtení dalších příspěvků. Vypadá to, že dle „osvědčeného soudružského vzoru“ se chová aktuální zastupitelstvo. Pokud tedy není problém mezi obcí a hasiči, proč je sbor nazýván „srandaspolkem“?
Dále je minimálně smutné, že někdo, kdo počítá pravopisné chyby (a špatně), jich tam v dalším příspěvku vymrskne tolika, že bych měl/a sklopené snad nejen uši. Mimochodem se chyb dopustil i pan Křivanec, povoláním právník, zastupitel obce, který jediný byl schopný a ochotný se pod svůj příspěvek podepsat. Pokud budu potřebovat pomoc při koupi auta, raději se domluvím s automechanikem, který si není jistý, které i/y použije, než účetní nebo učitelku, která si je jista. Za to bych nikoho nesoudila. Už Werich s Voskovcem zpívali: „..ten umí to a ten zas ono…“ Po pravdě, Mileno, být tebou (úmyslně malé „t“, momentálně si tě vážit opravdu nemohu), tak lezu těmi kanály, které zde nechalo zbudovat bývalé zastupitelstvo, protože z mého pohledu to rozhodně nebyla chybná citace, vždyť ses tam nepodepsala jménem svým, ale Martinovým.
Paní starostka v příloze okomentovala ledacos z této knihy, ale stať svého syna úplně vynechala. Nemyslím si, že je tak čistý a průkazný. Ale zajímalo by mne, jak se tváří paní starostka při čtení dalších příspěvků. Vypadá to, že dle „osvědčeného soudružského vzoru“ se chová aktuální zastupitelstvo. Pokud tedy není problém mezi obcí a hasiči, proč je sbor nazýván „srandaspolkem“?
RE na: Další anonym přidaný: 08.04.2015 11:09
pro zajimavost
Jan Křivanec | 37.188.231.112 | krivax(zavináč)seznam.cz
08.04.2015 11:57
Z hlediska toho, ze bych se rád poučil z vlastnich chyb, by mě zajímalo, jaké chyby spatřuje anonym v mém příspěvku? Ale daleko více stále čekám na jakýkoliv věcný argument, v čem nemám pravdu. A neustále zde vidím pouze urážky. Mimochodem, vůbec jsem neměl namysli jakého si "troubu", který pomohl. Tento člověk rozhodně nikomu nepomáhal. Tak přemýšlejte, kdo to je...
anonym
taky raději anonym | 46.23.55.54
08.04.2015 10:23
Souhlasím téměř se vším co tu píše opozice zastupitelstva,i přesto že něco si mohli odpustit. Zůstanu raději taky v anonymitě,protože nerad bych byl popotahován v některém z dalších čísel Sobáčku za to, že se zastupitelstvem nesouhlasím. Myslím že by se obě strany měli sejít a bez piva, cigaret a hlavně velkých emocí si to zkusit vyříkat a dojít konečně k nějaké rozumné spolupráci. Se současným zastupitelstvem se nejedná lehce když nechce ustoupit ani o píď. A na konec bych jen rád podotknul, že tato diskuze už by se taky mohla vymazat z návštěvní knihy. Mějte se všichni fajn.
ZAMYSLEME SE VŠICNI NAD SEBOU
MARIE | 2a03:b4c0:0:2e0
06.04.2015 14:52
TAK PROČÍTÁM NAŠI NÁVŠTĚVNÍ KNIHU A ŘÍKÁM SI ,KAM TO NAŠE OBEC DOPRACOVALA.NEJSEM ŽÁDNÝ POLITIK,JSEM JEN OBYČEJNÁ ŽENSKÁ,ALE UŽ SE NEMOHU DÍVAT JAK SE TADY URÁŽÍTE.PROČ TADY VYKŘIKJÍ TI CO VLASTNĚ PŘIŠLI K HOTOVÉMU A ŽE DĚLAJÍ NĚJAKÉ AKCE TO PŘECE NENÍ ŽÁDNÁ VELKÁ ZÁSLUHA.DĚLAJÍ JE PŘEDEVŠÍM PRO SEBE NEMYSLÍM TÍM PRÁCI S DĚTMI.JESTLI CHCI NĚCO UDĚLAT DĚLÁM TO DOBROVOLNĚ PODLE SVÝCH MOŽNOSTÍ VOLNÉHO ČASU A HLAVNĚ RÁDA.A CO SI PAMATUJI TAK ZA PŘEDMINULÉHO ZASTUPITELSTVA MUSELI OBČANI PODEPSAT ŽE ODPRACUJÍ URČITÉ HODINY ZDARMA.A TO SI MYSLÍM, ŽE BYLO V POŘÁDKU A DNES PLATÍ ZADARMO ANI KUŘE NEHRABE
Zdravím včechny , kteří sem přispívali a přispívat zřejmě budou. Bože co se to děje?Kde to jsme? Už si o nás povídají v okolních obcích-o hasičích,ale i o obci !!Nemohla jsem se dostavit na veřejnou obecní schůzi a ani mě to teď nemrzí. Byla jsem v zastupitelstvu 12 let, vím co to je za řeholi, ale nikdy mě nikdo nenapadal !Nebyl totiž důvod všechno co jsem dělala v zastupitelstvu i osobně jsem dělala z nejlepší vůle, ale hlavně pro blaho našich občanů. Vždy byli HASIČI nedílnou součástí a hlavně jedinou složkou , která šla ruku v ruce se zastupitelstvem. Kde by jsme byli v roce 2002 při povodních bez hasičů. Bez nároku na cokoliv dřeli jako koně.Nechci sem zatahovat staré věci jen jsem zmínila.Ani teď by se nemělo nadávat,vyhrožovat,urážet. Všichni by jsme se měli nad sebou zamyslet-co kdo dělá dobře,špatně a hlavně!!! kdo vůbec něco dělá. Vždyť tu bydlíme pohromadě a potkáváme se a ten život je tak krátký jak dlouho se budeme potkávat. Život v naší obci je přeci docela dobrý tak proč si ho znepříjemňovat.Honza to bere za špatný konec-omlouvá ho mládí a nezkušenost hlavně jednání s lidmi.Dělá sice zřejmě mlůvčího obci,ale... Nemůžeme pokaždé říct co si myslíme-občas je třeba zabrzdit i když je to těžké.Už sem nebudu přispívat je mi smutno a píšu pod vlivem emocí,ale doufám,že se vše vysvětlí a bude zase obec TCHOŘOVICE ve spolupráci s HASIČI fungovat abych se za to že tu žiji nemusela stydět ♥
RE na: Co se to děje ? přidaný: 21.03.2015 15:39
klid
Hugo | 46.23.54.4
21.03.2015 19:26
Souhlasim ve vsech bodech :)
RE na: Co se to děje ? přidaný: 21.03.2015 15:39
Quo bono ?
František Frýzek | 192.168.39.134 | f.fryzek(zavináč)seznam.cz
04.04.2015 21:49
Vážená paní,
jen krátce zareaguji na Vaše psaní. Na schůzi jsem,narozdíl od Vás,byl.
Mohu jen obdivovat s jakým klidem a nadhledem, alespoň do okamžiku,kdy jsem znechucen schůzi opustil, paní starostka raegovala na neslušnou argumentaci některých diskutujících.
Schůzi jsem opustil v okamžiku, kdy jeden diskutér zpochybnil volby do zastupitelstva obce. To už bylo příliš. Možná jiný starosta by více přál spolku dobrovolných hasičů a byl by proto zvolen demokratičtěji? Nejsem hasič a nemohu tedy souhlasit s pozměněným heslem "Všechnu moc hasičům". Takto to tedy nazaznělo,ale moc nechybělo.
Omlouvám se paní starostce, že jsem se neohradil proti tomu, co zaznělo,přímo na schůzi.Nemělo by to tam ale smysl, protože by to byl dialog s hluchými.V bibli pro podobné marné konání určitě najdeme trefné přirovnání.
Jsem přímo alergický na hesla, že někdo něco dělá víc pro lidi.I kdyby to byla pravda,má snad proto větší práva vykřikovat na fóru než ostatní?.
Vnucuje se vždy totiž otázka, pro jaké lidi a co děláme především .Že často pro sebe? Co je na tom divného? Jsme přeci také lidé!
Jako člověk, který musí, čas od času, předstoupit před své spolupracovníky a zodpovídat se ze své práce,vím,že musím někdy i něco překousnout. Musím ale odmítnout námitku, že nebylo diskutováno ke všemu,co bylo na schůzi předneseno.Schůzovali bychom týdny, a závěru bychom se stejně nedobrali.Vím o čem mluvím, protože jsem již řadu veřejných schůzí vedl.Musím se také ohradit proti poznámkám o zahnívání, které jsem zaregistroval v "SoBě". Mohu snad ještě trávit tu trochu zbývajícího volného času s kým chci a jak chci.
Každý má ještě právo ve volném čase dělat co mu libo, pokud ovšem neporušuje práva jiných.Platí to určitě také pro členy SDH.
Prosím nestyďte se, že tu žijete.Nakonec někde žít musíme.
A prosím, nevychovávejte selektivně pouze některé své občany, se kterými nemusíte nutně vždy souhlasit.
Osobně si vážím práce současného zastupitelstva obce, kterému se m.j. daří, bez drastických dopadů na nás občany,umazávat velký obecní dluh z dřívějších časů.
A souhlasím s Vám, měli bychom spolupracovat a ne si muset vybírat, zda patřím k těm či oněm.
jen krátce zareaguji na Vaše psaní. Na schůzi jsem,narozdíl od Vás,byl.
Mohu jen obdivovat s jakým klidem a nadhledem, alespoň do okamžiku,kdy jsem znechucen schůzi opustil, paní starostka raegovala na neslušnou argumentaci některých diskutujících.
Schůzi jsem opustil v okamžiku, kdy jeden diskutér zpochybnil volby do zastupitelstva obce. To už bylo příliš. Možná jiný starosta by více přál spolku dobrovolných hasičů a byl by proto zvolen demokratičtěji? Nejsem hasič a nemohu tedy souhlasit s pozměněným heslem "Všechnu moc hasičům". Takto to tedy nazaznělo,ale moc nechybělo.
Omlouvám se paní starostce, že jsem se neohradil proti tomu, co zaznělo,přímo na schůzi.Nemělo by to tam ale smysl, protože by to byl dialog s hluchými.V bibli pro podobné marné konání určitě najdeme trefné přirovnání.
Jsem přímo alergický na hesla, že někdo něco dělá víc pro lidi.I kdyby to byla pravda,má snad proto větší práva vykřikovat na fóru než ostatní?.
Vnucuje se vždy totiž otázka, pro jaké lidi a co děláme především .Že často pro sebe? Co je na tom divného? Jsme přeci také lidé!
Jako člověk, který musí, čas od času, předstoupit před své spolupracovníky a zodpovídat se ze své práce,vím,že musím někdy i něco překousnout. Musím ale odmítnout námitku, že nebylo diskutováno ke všemu,co bylo na schůzi předneseno.Schůzovali bychom týdny, a závěru bychom se stejně nedobrali.Vím o čem mluvím, protože jsem již řadu veřejných schůzí vedl.Musím se také ohradit proti poznámkám o zahnívání, které jsem zaregistroval v "SoBě". Mohu snad ještě trávit tu trochu zbývajícího volného času s kým chci a jak chci.
Každý má ještě právo ve volném čase dělat co mu libo, pokud ovšem neporušuje práva jiných.Platí to určitě také pro členy SDH.
Prosím nestyďte se, že tu žijete.Nakonec někde žít musíme.
A prosím, nevychovávejte selektivně pouze některé své občany, se kterými nemusíte nutně vždy souhlasit.
Osobně si vážím práce současného zastupitelstva obce, kterému se m.j. daří, bez drastických dopadů na nás občany,umazávat velký obecní dluh z dřívějších časů.
A souhlasím s Vám, měli bychom spolupracovat a ne si muset vybírat, zda patřím k těm či oněm.
RE na: Quo bono ? přidaný: 04.04.2015 21:49
QUO BONO???
Jan Čadek | 192.168.46.215 | Honzikcada(zavináč)seznam.cz
05.04.2015 20:55
Tak já pane Frízek zareaguji taky jen tak krátce . Taky jsem byl na schůzi i jsem si vás všiml, ale že jste schůzi opustil, to si nevšiml asi nikdo protože spousta lidí si dosud nevšimla že v naší obci vůbec žijete. Volby do zastupitelstva nebudu rozebírat , dopadli jak dopadli. Já si narozdíl od spousty jiných z nichž někteří je naopak očerňovali letákovou propagandou která nebyla zcela objektivní, vážím i těch minulých zastupitestev které v obci zřídili to co tu zřídili. Plynovod , vodovod, telefon do země, od armády vymohli zpět letiště které je teď velkým zdrojem obecních příjmů, bydlení pro lidi a dokázali se vypořádat s povodněmi. Ty zastupitelstva toho řešili daleko víc ale to by jste tu musel i žít nejenom bydlet. Že vznikli dluhy? Je dnes některá obec něco schopna vybudovat bez půjčky či hypotéky? pár šťastlivců ano ale každej ne. A že vy se oháníte biblí to bych vážně nečekal-když jsme se potkávali v práci či kolem vašeho domu nebyl jste schopen ani odpovědět na pozdrav.
RE na: QUO BONO??? přidaný: 05.04.2015 20:55
Komu ku prospěchu? II
František Frýzek | 192.168.39.134 | f.fryzek(zavináč)seznam.cz
06.04.2015 12:09
Vážený pane Čadku,
Vy určitě nejste ten , kdo by mně měl učit slušnému chování.Samozřejmě vím, že je povinnost odpovědět na pozdrav.Vy by jste však měl vědět, že je slušnost pozdravit, zvlášť když jste o generaci mladší.Tolik k Vaší nesmyslné a nepravdivé výčitce.
V obci se pohybuji více než 50 let, protože tady po generace žili moji předkové,a bydlím tady cca 7 let.Velkou část života jsem prožil v Blatné,a mohu snad srovnávat.A nikdy jsem nezažil na veřejné schůzi zastupitelstva města Blatné něco podobného jako tady.Možná je to tím, že se tam veřejné schůze zastupitelstva nekonají v hospodě, nepije se tam alkohol, nekouří se tam, a baví se tam mezi sebou střízliví spoluobčané.Nerad se pouštím do podobných, k ničemu nevedoucích, diskuzí.Myslíte, že nevnímám co se v obci dělo a děje?
Vnímám, a proto jsem reagoval.
A rozhodně navrhuji opustit osobní rovinu diskuze.
Vy určitě nejste ten , kdo by mně měl učit slušnému chování.Samozřejmě vím, že je povinnost odpovědět na pozdrav.Vy by jste však měl vědět, že je slušnost pozdravit, zvlášť když jste o generaci mladší.Tolik k Vaší nesmyslné a nepravdivé výčitce.
V obci se pohybuji více než 50 let, protože tady po generace žili moji předkové,a bydlím tady cca 7 let.Velkou část života jsem prožil v Blatné,a mohu snad srovnávat.A nikdy jsem nezažil na veřejné schůzi zastupitelstva města Blatné něco podobného jako tady.Možná je to tím, že se tam veřejné schůze zastupitelstva nekonají v hospodě, nepije se tam alkohol, nekouří se tam, a baví se tam mezi sebou střízliví spoluobčané.Nerad se pouštím do podobných, k ničemu nevedoucích, diskuzí.Myslíte, že nevnímám co se v obci dělo a děje?
Vnímám, a proto jsem reagoval.
A rozhodně navrhuji opustit osobní rovinu diskuze.
RE na: Quo bono ? přidaný: 04.04.2015 21:49
Quo bono ?
Milena Bolinová | 192.168.46.199 | milena.bolinova(zavináč)seznam.cz
06.04.2015 10:31
Doufám, že laskavý čtenář promine a nebude posuzovat inteligenční kvocient obyvatel obce Tchořovice dle příspěvků p. Jana Čadka. Pane Frýzku, buďte prosím k Honzíkovi shovívavý, jak bychom mohli chtít pochopení Listiny základních práv a svobod, volebního zákona, ekonomických ukazatelů obce a znalost historie po někom, kdo nepochopil učivo 4. třídy základní školy a je schopen nasekat na 8 řádcích myšlenkově jednoduchého textu 22 pravopisných chyb?
Pane Frýzku, velmi Vám děkuji za příspěvek. Souhlasím ve všech bodech. Jsem hrdá, že bydlím v naší obci. Nikdy mě nenapadlo se za obec stydět, ani před deseti lety, ani nyní. Považuji ji za jednu z nejkrásnějších vůbec. Ano, moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného. Ve svém volném čase se mohu věnovat obci, hasičům, myslivosti, účastnit se akcí v obci, číst knížku, nebo odlévat sádrové trpaslíky. Nikdo nemá právo mě za to kamenovat a říkat, že jsem horší občan, než on. Věřím, že v období případní krize, jako byla např. povodeň, budou pomáhat všichni slušní lidé, bez ohledu na to, jestli jsou zastupitelé, myslivci, hasiči nebo „jen“ občané, stejně, jako tomu bylo v roce 1987 a 2002. Neboť ve všech vyjmenovaných skupinách jsou lidé slušní a také Ti, kteří na těchto skupinách lidí parazitují.
Je dobře, že tu existuje opozice vůči zastupitelstvu, opak by byl nepřirozený a neefektivní. Přejme si kvalitní opozici, která se obejde bez osobních averzí, výpadů a urážek, bude schopna dialogu, bude fungovat jako objektivní a konstruktivní protistrana a tím napomáhat k tomu, aby se nám tu všem žilo dobře. Koneckonců, vždyť tu tak dlouho žít nebudeme.
Pane Frýzku, velmi Vám děkuji za příspěvek. Souhlasím ve všech bodech. Jsem hrdá, že bydlím v naší obci. Nikdy mě nenapadlo se za obec stydět, ani před deseti lety, ani nyní. Považuji ji za jednu z nejkrásnějších vůbec. Ano, moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda někoho jiného. Ve svém volném čase se mohu věnovat obci, hasičům, myslivosti, účastnit se akcí v obci, číst knížku, nebo odlévat sádrové trpaslíky. Nikdo nemá právo mě za to kamenovat a říkat, že jsem horší občan, než on. Věřím, že v období případní krize, jako byla např. povodeň, budou pomáhat všichni slušní lidé, bez ohledu na to, jestli jsou zastupitelé, myslivci, hasiči nebo „jen“ občané, stejně, jako tomu bylo v roce 1987 a 2002. Neboť ve všech vyjmenovaných skupinách jsou lidé slušní a také Ti, kteří na těchto skupinách lidí parazitují.
Je dobře, že tu existuje opozice vůči zastupitelstvu, opak by byl nepřirozený a neefektivní. Přejme si kvalitní opozici, která se obejde bez osobních averzí, výpadů a urážek, bude schopna dialogu, bude fungovat jako objektivní a konstruktivní protistrana a tím napomáhat k tomu, aby se nám tu všem žilo dobře. Koneckonců, vždyť tu tak dlouho žít nebudeme.
RE na: Quo bono ? přidaný: 06.04.2015 10:31
omluva
Čadek Jan | 192.168.46.215 | honzikcada(zavináč)seznam.cz
06.04.2015 13:40
Omlouvám se tímto všem které pobouřila má gramatika. Nemám ji takovou abych mohl psát na první dobrou a bohužel jsem si to nechtěně odeslal aniž bych to stihl po sobě překontrolovat. Tak ještě jednou-Češi promiňte.
RE na: Quo bono ? přidaný: 06.04.2015 10:31
hanba
Martin Cink | 46.23.54.20 | martin.cink(zavináč)seznam.cz
06.04.2015 21:30
Dobrý den všem kdo čtou tyto příspěvky a podněty. Myslím že většina po přečtení páteční přílohy a po přečtení všech a celých mých a jiných diskutujících zjistili že páteční příloha byla plná mlžení a lží.Mileno Honza měl pravopisné chyby ale psal zde podstatné věci a hlavně se vždy podepsal a v neposlední řadě psal sám za sebe a né jako ty které není hanba a řekl bych drzost psát do této knihy cizím jménem konkrétně mým.Psal jsem že se zde již nebudu vyjadřovat ale čekal jsem kdo má tolika drzosti a hle ona to manželka místostarosty.Chceš říct že se pletu tak aby měli i ostatní možnost tak prosím podívejte na it adresu ze které byl poslán příspěvek Martin Cink | 192.168.46.199
17.03.2015 20:31
(Martin Cink Nazdar přátelé dík za podporu a pokud to půjde a máte odvahu tak přidejte do návštěvní knihy svůj příspěvek a podnět ať si nemyslí že se z nich poser....) který se pravděpodobně velice hodil paní starostce ve svém projevu na poslední stránce. Tento příspěvek jsem já nikdy do této návštěvní knihy nepsal psal jej člověk který má adresu 192.168.46.199 nebo taky Kvido že? Nic méně nepsal jsem zde nic špatného aby paní starostka musela na mě nakydat tuto špínu ale to ona umí velice dobře stačí si vzpomenout jakou nakydali na minulé zastupitele a konkrétní osobu. Mé příspěvky byli myslím věcné a chtěl jsem pouze odpovědi jako ostatní diskutující. Jsem za toto špatný? Také jsem nikdy neřekl že je špatný zájezd do zoo nebo dokonce betlém jen jsem podotkl že mě se toto zdá málo a že hasiči zde dělají daleko víc kultury opět špatně a opět otištěno jen to co se hodí.Pak ty tady píšeš a v klidu se svojí emailovou adresou a podepíšeš se. Nevím ale to si opravdu myslíte že jsou lidé tak hloupí a pravdu se nedozví? Toto je opravdu můj poslední příspěvek zde,nynější zastupitelé mě osobně nestojí za svůj osobní čas,pro mě jsou parta údržbářů kteří dostali od bývalých zastupitelů v podstatě vybavenou ves. Když se Vám někdo nelíbí nebo trochu vybočuje z řady tak je třeba na něj plivat toto je vaše jednání. Vše kterým jsem nějakým způsobem znepříjemnil život v této obci nebo jsem jej nějak urazil se tímto omlouvám. Ps tuto nebo podobnou zprávu se dozví i občané kteří nemají možnost internetu aby i oni si udělali úsudek jak jednáte a mlžíte. S pozdravem Martin Cink který zde není sice trvale hlášen a bydlí zde se svojí rodinou bez měsíce 4 roky.
17.03.2015 20:31
(Martin Cink Nazdar přátelé dík za podporu a pokud to půjde a máte odvahu tak přidejte do návštěvní knihy svůj příspěvek a podnět ať si nemyslí že se z nich poser....) který se pravděpodobně velice hodil paní starostce ve svém projevu na poslední stránce. Tento příspěvek jsem já nikdy do této návštěvní knihy nepsal psal jej člověk který má adresu 192.168.46.199 nebo taky Kvido že? Nic méně nepsal jsem zde nic špatného aby paní starostka musela na mě nakydat tuto špínu ale to ona umí velice dobře stačí si vzpomenout jakou nakydali na minulé zastupitele a konkrétní osobu. Mé příspěvky byli myslím věcné a chtěl jsem pouze odpovědi jako ostatní diskutující. Jsem za toto špatný? Také jsem nikdy neřekl že je špatný zájezd do zoo nebo dokonce betlém jen jsem podotkl že mě se toto zdá málo a že hasiči zde dělají daleko víc kultury opět špatně a opět otištěno jen to co se hodí.Pak ty tady píšeš a v klidu se svojí emailovou adresou a podepíšeš se. Nevím ale to si opravdu myslíte že jsou lidé tak hloupí a pravdu se nedozví? Toto je opravdu můj poslední příspěvek zde,nynější zastupitelé mě osobně nestojí za svůj osobní čas,pro mě jsou parta údržbářů kteří dostali od bývalých zastupitelů v podstatě vybavenou ves. Když se Vám někdo nelíbí nebo trochu vybočuje z řady tak je třeba na něj plivat toto je vaše jednání. Vše kterým jsem nějakým způsobem znepříjemnil život v této obci nebo jsem jej nějak urazil se tímto omlouvám. Ps tuto nebo podobnou zprávu se dozví i občané kteří nemají možnost internetu aby i oni si udělali úsudek jak jednáte a mlžíte. S pozdravem Martin Cink který zde není sice trvale hlášen a bydlí zde se svojí rodinou bez měsíce 4 roky.
RE na: hanba přidaný: 06.04.2015 21:30
Omluva za chybnou citaci
milena.bolinova@seznam.cz | 192.168.46.199 | milena.bolinova(zavináč)seznam.cz
06.04.2015 22:23
Martine, ano máš naprostou pravdu, sem do knihy jsem zkopírovala Tvůj veřejný příspěvek (komentář) z Facebooku. Omlouvám se za chybnou citaci, v příspěvku mělo být napsáno: Martin Cink, Facebook, citace: "Nazdar přátelé dík za podporu a pokud to půjde a máte odvahu tak přidejte do návštěvní knihy svůj příspěvek a podnět ať si nemyslí že se z nich poser...." Neuvedla jsem nic co jsi veřejně nenapsal, stejně jako ti cituješ jiné, já ocitovala Tebe. Aby si slušní lidé, kterým jsi tvrdil, jak chceš tmelit obec a hasiče, udělali obrázek o Tvém způsobu interpretace. Druhý příspěvek byla citace z filmu, opět jen uvedená špatná citace. Starostka neměla čeho zneužít, jsou to Tvoje slova, jen zkopírovaná. A máš pravdu, nehodilo se psát anonymně, příspěvky tady ale nejdou upravit, chybu se snažím napravit tím, že píšu pod jménem a adresou. Děkuji za pochopení.
RE na: hanba přidaný: 06.04.2015 21:30
Počítáme na prstech jedné ruky.
Anonym | 37.188.134.190
07.04.2015 09:19
Martine, spočítal si tu dobu, kterou tu s námi bydlíš správně? Já mám za to, že jsi na konci roku 2011 teprve dokončoval střechu. Ty 4 roky mi tedy ne a ne vyjít. Jinak doufám, že svoje obvinení z mlžení, lží a kydání špíny doložíš argumenty minimálně stejně tak dobře, jako tomu bylo v příloze SOBáčku. Píši anonymně z důvodu, že bych byl nerad tebou obratem urážen kvůli jinému názoru.
klid
Hugo | 46.23.54.4
21.03.2015 08:00
Házení špíny nikdy a v ničem a nikomj nepomohlo. Jestliže je v něčem problém, raději jej probírat veřejně, jestliže veřejný je, nicméně osobně, aby nařčená strana měla možnost okamžité obrany. Vzhledem k mé spokojenosti s vedením této obce, respektive s přístupností jejího vedení jakýmkoli podnětům se obávám, že jedinou obranou budou opět tesáky a drápy.
Obviňováním občanů vstříc prosperitě.
Filip
Obviňováním občanů vstříc prosperitě.
Filip
Tím P.Š. myslíte mě? pane Křivanec.
12